PARTNEREINKHIBABEJELENTÉS

társasházkezelés

  • ÜGYFÉLKAPU

Üzemeltetés, kezelés

Üzleti filozófiánk szerint a közös képviselő feladata nem csupán üzemeltetni a társasházat, hanem megteremteni és összehangolni a társasház lakóközösségének egységes szándékát annak érdekében, hogy a tulajdonukban lévő vagyontárgy környezetének méltó tagja legyen, értéke gyarapodjon, továbbá ezen keresztül javuljon az ott lakók életminősége.

Tovább »


Gazdasági és pénzügyi feladatok

A könyvelés áttekintését követően, a Számvizsgáló Bizottsággal együttműködve elkezdjük a társasház pénzügyi tervezetének a kidolgozását. A gazdálkodás hátterének folyamatossága érdekében kiemelten ügyelünk a társasház likviditására.

Tovább »


Kintlévőség kezelés

A közös tulajdonba tartozó épületrész, épület berendezés, nem lakás céljára szolgáló helyiség és lakás fenntartásának költsége, valamint a rendes gazdálkodás körét meghaladó kiadás (a továbbiakban együtt: közös költség) a tulajdonostársakat tulajdoni hányaduk szerint terheli, ha a Szervezeti Működési Szabályzat másképp nem rendelkezik.

Tovább »


Hibaelhárítás, karbantartás

Fontos feladat a társasházak műszaki állapotának folyamatos figyelemmel kísérése. A műszaki állapot tekintetében megkülönböztetünk hibaelhárítást, karbantartást, illetve felújítást.

Tovább »


Internetes felület

Az adatok kezelését, könyvelést, és nyilvántartásokat társasházkezelő szoftverrel végezzük, amelynek része egy interneten elérhető ügyfélkapus rendszer, amelynek segítségével (az adatállomány teljes körű feltöltését követően), az interneten keresztül folyamatosan nyomon követhetik egyenlegük alakulását, anélkül, hogy el kellene fáradniuk bárhová. A weboldal segítségével lehetőség nyílik az online hibabejelentésre is, továbbá ügyfeleink rendelkezésére áll egy facebook profil is.



Ügyfélszolgálat

Ügyfeleink számára több módon is biztosítjuk a személyes kapcsolatfelvételt. Alapvetően irodáinkban - IX. és XVIII. kerületben - álliunk rendelkezésre ügyfélfogadási időben, vagy előre egyeztetett időpontban, de van rá mód helyszíni ügyfélfogadás keretén belül is. A helyszíni ügyfélfogadás lehetőségét és rendjét az erre vonatkozó társasházi igény esetén egyedileg határozzuk meg.



Nyilvántartások

A társasházak esetében számos információt szükséges nyilvántartani. Néhányuk a müködést, működtetést könnyíti meg, néhányukat azonban a vonatkozó törvények és rendeletek írják elő. A nyilvántartások és a társasház mindennapi történéseinek adminisztációja mellett különös figyelemmel kell lenni az ú.n. Szervezeti és Működési Szabályzat tartalmára is, hiszen alapjaiban határozza meg a társasház tulajdonosainak életét, és összhangban kell lennie a folyamatosan megújuló társasházi törvénnyel is.

Tovább »